Klachtenregeling

Bij Interrupsie bv streven wij er te allen tijde naar het leveren van goede jeugdhulp.

Hulp die kwalitatief goed is en voldoet aan de tevredenheid van de cliënt/ zorgvrager/ opdrachtgever.

Het kan voorkomen dat een cliënt niet tevreden is.

Bent u ontevreden, heeft u een bezwaar of een klacht over Interrupsie bv?

Dan adviseren wij u contact op te nemen met ons middels het contactformulier.

Wij zijn te allen tijde bereid een afspraak met u te maken, om hetgeen waar u ontevreden over bent met u te bespreken. En om samen tot een oplossing te komen.

Indien wij er samen niet uitkomen of als om een andere redenen uw onvrede/klacht met een onafhankelijke instantie wilt bespreken, dan kunt u contact opnemen met Klachtenportaal.

De gegevens vindt u op www.klachtenportaalzorg.nl

Interrupsie bv is lid van Klachtenportaal Zorg onder ID 21733

Klachtenportaal Zorg heeft voor Interrupsie bv de functie als:

√  Klachtenregeling

√  Onafhankelijke Klachtenfunctionaris

√  Klachtencommissie jeugd (Jeugdzorg onder de Jeugdwet)

De volledige klachtenprocedure vindt u in onderstaand document.

Microsoft Word – 2024 Klachtenreglement Jeugdwet KPZ

Heb je een vraag, klacht of wil je een aanmelding doen? Vul het contactformulier in en wij nemen zo spoedig mogelijk contact met je op.

 

    5 + 6 =